Poznaj swoją płodność - warsztaty metod NPR
5 - 7 Listopad
Serdecznie zapraszamy narzeczonych, małżonków oraz wszystkich zainteresowanych do uczestnictwa w weekendowym kursie metody rozpoznawania płodności wg. metody prof. J. Rotzera. Warsztaty prowadzone są przez dyplomowanych nauczycieli metody prof. J. Rotzera, doradców rodzinnych, a przede wszystkim szczęśliwych małżonków, którzy w codziennym życiu wykorzystują zdobytą wiedzę z dziedziny płodności. Na szkoleniu zdobędziecie najnowszą wiedzę, umiejętności oraz nabierzecie pewności w posługiwania się naturalnymi metodami rozpoznawania płodności. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny 511642508 p. Beata Pielorz. W przypadku narzeczonych po zakończeniu warsztatów uczestnicy otrzymują odpowiednie zaświadczenie w ramach przedmałżeńskich wizyt w poradni życia rodzinnego. Więcej informacji na https://przednamimalzenstwo. pl/przed-nami-malenstwo/kurs/? id=28762
Kontakt / Zgłoszenia:
Zapisy przyjmuje:
Beata Pielorz
Email:
Telefon:
511642508
Cena orientacyjna. O całkowitych kosztach zostaną Państwo poinformowani po weryfikacji zgłoszenia.
Zapisz się na rekolekcje:
Regulamin:
- Prosimy o uszanowanie rekolekcyjnego charakteru miejsca i godne zachowanie w domu.
- Obowiązuje zmienne obuwie. Prosimy zakładać je zaraz w przedsionku.
- Prosimy nie przywozić śpiworów, gwarantujemy pościel.
- W "Emaus" nie pali się papierosów ani nie spożywa napojów alkoholowych.
- Nie wolno używać w pokojach grzałek i czajników bezprzewodowych, na jadalni są do dyspozycji: warnik na wrzątek, czajnik, mikrofalówka i chłodziarka.
- Grupy same obsługują jadalnię, dbają o czystość i porządek pokojów oraz toalet.
- Na rekolekcjach dla rodzin: dzieci do 3 roku życia nie podlegają opiece diakonii wychowawczej.
- Na rekolekcjach dla narzeczonych i osób indywidualnych oczekujemy akceptacji "niekoedukacyjnego" zakwaterowania wspólnie z innymi osobami w tym samym pokoju.
- Organizatorzy/odpowiedzialni: do tygodnia przed przyjazdem grupy proszeni są o kontakt z Emaus oraz podanie dokładnej liczby uczestników.